Tidenes oppmøte på iPadmøtet
Smekkfull sal på Grand Hotell, gnistrende ordstyrer og kompetent panel gjorde medlemsmøtet om iPad til en stor suksess. Her er noen av sporene møtet etterlot seg på nettet:
- Det ble postet tre-fire hundre tweets fra møtet på Twitter med hashtaggen #nona.
- Bransjebladet Journalisten skrev om de ulike aktørenes prisstrategi på iPad.
- Gunnar Lium blogget et ganske fyldig referat fra møtet.
- Og det ble lagt ut full videodekning av møtet på blip.tv
PS:
Likte du det du fikk på Grand? Vi har mer på gang!
Alle ansatte kan delta på alle våre møter om du er bedriftsmedlem. Mer kostnadseffektiv kompetanseutvikling skal man lete lenge etter.
Du får 14 måneder for prisen av 12. Kjøp nå, og bli medlem helt til januar 2012.
Det koster 5.500 i året og du betaler via PayPal. Vil du ha faktura, kan du kontakte Arne Krumsvik på epost.
2 Responses til “Tidenes oppmøte på iPadmøtet”
Hva med å fokusere mindre på enkeltprodusenter, og heller ta inn over dere at apple ikke er alt.
Hvorfor tror dere epleproduktene er så populære? Ene alene fordi de er så bra, eller tror dere det kan ha noe med det faktum at dere, og pressen generelt, fungerer som nyttige og lydige idioter for apple. Aldri har jeg sett en enkelt produsent av hw og sw fått mer spalteplass bare for å «være».
For all del, jeg sier ikke at apples produkter ikke fungerer, for sitt marked. Men det finnes mange andre som lager tilsvarende, og ikke minst bedre produkter. Ved at pressen ensporet fronter produkter som begynner med i, så gjør dette at folk som ikke selv undersøker hva som finnes gjennom alternative kilder ikke vet at iPad er ett nettbrett, blant mange.
Hei
Takk for nyttige innspill. Vi er fullstendig klar over situasjonen med mange Apple fanboys rundt om kring i redaksjonene. Vi diskuterte om vi skulle dra med Android tablets, men siden ingen var lansert da møtet skulle planlegges, var nok dette for tidlig. Men er selvsagt veldig spennende å se hva som skjer på andre plattformer. Denne gangen fokuserte vi bare på en av dem.