Hvordan sikrer vi innovasjon i organisasjonen?

Mediebransjen kjennetegnes for tiden av kutt og fallende inntekter. Hvordan organiserer store norske mediehus seg for å sikre innovasjon i slike tider? Det er temaet for NONAs panel på The Media Innovations Gathering 24. april, som er en del av programmet under  The International Symposium on Media Innovations i Oslo.

Til panelet inviterer vi ledere fra norske mediehus som jobber aktivt med å bygge en innovasjonskultur – vi treffer blant andre Hildegunn Soldal fra Dagbladet og Ole Hedemann fra NRK.

Ønsker du å få med deg dette, kan du enten melde deg på bare The Media Innovations Gathering, eller slå til og bli med på hele symposiet. The Media Innovations Gathering er gratis. Det starter klokken 14.00, mens NONAs paneldiskusjon finner sted 16.45. Du finner Facebook-eventet her.

Diskusjonen ledes av styremedlem i NONA, Lill Kristin Syversen, til daglig produktdirektør i sol.no.

Praktisk informasjon:

Det hele finner sted på Oslo Innovation Centre. Fullt program, veibeskrivelse og muligheter for påmelding finner du her.

Hvilke tema bør vi ta opp i diskusjonen? Gi oss innspill her i kommentarfeltet eller til @netthoder på Twitter.

Skriv svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *